підписатись на розсилку
 
Новини
Фото
Біографія
Документи
Законодавчі ініціативи
Контакти
   
 

Новини
28.04.2015

Рух вантажного транспорту та автобусів на окуповані території через єдиний діючий на Луганщині пункт пропуску буде заборонено

 

Таке рішення прийнято через нереагування центральних органів влади на необхідність законодавчого врегулювання перетину лінії розмежування вогню

 

Керівник Луганської обласної військово-цивільної адміністрації направив звернення до Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка, Голови Верховної Ради України Володимира Гройсмана, головнокомандувача Збройними силами України Віктора Муженка, Голови СБУ Валентина Наливайченка, міністра МВС України Арсена Авакова та в.о. голови Державної фіскальної служби України Максима Мокляка з настійним проханням невідкладно законодавчо врегулювати проблему перетину лінії розмежування вогню між контрольованою Україною та окупованими територіями. Як ідеться в зверненні, тимчасовий порядок контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів є невідпрацьованим, недосконалим, дає підстави для звинувачень силовиків у перевищенні владних повноважень та корупції, а також провокує різко негативне ставлення місцевого населення до правоохоронних органів та української влади в цілому. Крім того, Тимчасовий порядок є неефективним, оскільки в ряді точок перетин лінії розмежування здійснюється безконтрольно.

- У мене, як у керівника військово-цивільної адміністрації, не  залишається іншого виходу, як заборонити до законодавчого вирішення даного питання рух вантажного і автобусного сполучення через єдиний діючий на території Луганської області офіційний пункт пропуску Лисичанськ-Гірське-Золоте-Первомайськ, - заявляє Геннадій Москаль. - Це рішення є вимушеним і покликане звернути увагу на нереагування центральних органів виконавчої влади на законні вимоги Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, а також дати відповідь на ряд критичних матеріалів які були з даного питання в ЗМІ. Рух легкових автомобілів та пішоходів через вказаний пункт пропуску здійснюватиметься й далі.

 

Повний текст звернення Г.Москаля наводимо нижче.

 

 

 

 

Наказом першого заступника керівника Антитерористичного центру при Службі Безпеки України (керівника Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей) від 29.12.2014 № 144 затверджено Тимчасовий порядок контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів вздовж лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей (далі - Порядок), яким передбачена видача перепусток для громадян та вантажів, які надають право на переміщення їх через лінію розмежування сторін конфлікту на тимчасово окуповану територію.

Дозвіл на перетинання вантажів через лінію розмежування між сторонами конфлікту дає Державна фіскальна служба України.

Як свідчить досвід, ця система невідпрацьована та недосконала.

Механізм подачі документів на право отримання перепусток не опрацьовано, електронна система не працює, непоодинокі випадки підроблення таких перепусток. Також більшість осіб, які подають документи для отримання перепусток, не обізнані в користуванні інтернет-ресурсами, що створює додаткові труднощі в їх отриманні.

За час дії Порядку 102 підприємств, які здійснюють автоперевезення, надали до фіскальної служби заяви на отримання дозволів на переміщення вантажів на тимчасово окуповану територію Луганської області, але дотепер жодне з них не отримало таких дозволів.

Поряд із цим з часу перепускної системи співробітниками ГУМВСУ, Нацгвардією та ЗСУ у Луганській області було зупинено 74 транспортні засоби, які перевозили вантажі загальною вагою близько 201 т з підконтрольної території України на тимчасово окуповану територію Луганської області (при цьому 35 транспортних засобів мали документи на вантаж із зазначенням місця призначення у населених пунктах підконтрольної території, проте рухались у напрямку тимчасово окупованої території), у тому числі: продукти харчування вагою 173 т, алкогольні напої та пиво вагою 10 т, побутова хімія вагою 7,5 тис. пачок тютюнові вироби у кількості 46,5 тис. пачок, інші товари загальною вагою 10 т.

Вказані транспортні засоби доставляються до територіальних ОВС області та після проведення перевірки відпускаються у зв’язку з відсутністю нормативної бази для притягнення їх власників до будь-якої відповідальності.

При цьому дотепер не існує жодного нормативно-правового акта або розпорядчого документа центральної законодавчої або виконавчої влади щодо врегулювання питань постачання вантажів товарно-матеріальних цінностей між територіями конфлікту, механізму притягнення до адміністративної відповідальності, у тому числі власників вантажів, за порушення правил вантажоперевезень тощо. Відсутній також перелік товарів і вантажів, заборонених до ввезення-вивезення з окупованої території, законодавчо не врегульоване питання щодо обмеження таких перевезень, що ставить під сумніви законність дій військових формувань і правоохоронних органів в обмеженні перевезень вантажів і дає можливість суб’єктам господарської діяльності звертатися зі скаргами на дії даних працівників та звинувачувати їх у перевищенні службових повноважень або корупції. Такий стан речей також призводить до формування негативного ставлення населення до правоохоронних органів та влади в цілому.

Слід відзначити, що лінія розмежування між сторонами конфлікту не є адміністративним кордоном, а поняття "адміністративний кордон" не визначене жодним законом України. Тимчасово окупована територія залишається частиною України, де мешкають громадяни України, більшість із яких не мають відношення до терористичної діяльності.

З метою врегулювання питань щодо товаропостачання та перевезення вантажів між територіями конфлікту, звертаюся до Кабінету міністрів України та Верховної Ради України з ініціативою щодо видання нормативно-правової акта і Закону України, у якому врегулювати питання щодо:

-        встановлення правил та порядку пропуску товарно-матеріальних цінностей на території, які тимчасово не підконтрольні чинній владі, та у зворотному напрямку;

-        визначення переліку товарів, які підлягають перевезенню без наявності перепусток;

-        надання повноважень щодо видачі дозволів на перевезення вантажів через лінію розмежування між сторонами конфлікту підрозділам Державної фіскальної служби України в Луганській області;

-        введення адміністративної відповідальності, у тому числі власників вантажів, за порушення встановленого порядку вантажоперевезень через лінію розмежування сторін конфлікту та визначення порядку вилучення товарів.

Крім цього, вважаємо недоцільною норму щодо обов'язкової наявності перепусток під час перетинання лінії розмежування між сторонами конфлікту для цивільного населення, оскільки:

1)    громадяни, які подали документи на отримання перепустки, проходять перевірку за електронною базою даних осіб, причетних до сепаратизму та незаконних збройних формувань. І всі особи, які в’їжджають або виїжджають до території, контрольованої чинною владою, також перевіряються на пунктах пропуску за цією базою, тобто виконується подвійна робота.

2)    Крім того в області є три проблемних зони, де рух здійснюється без всяких пропусків, що зводить нанівець зусилля Антитерористичного центру навести порядок з даного питання.

Це:

-   Зруйнований міст (який двічі підривався бойовиками) через річку Сіверський Донець у населеному пункті Станиця-Луганська. Через даний міст люди ходять у пішому порядку без перепусток.

-   Зруйнований міст через річку Сіверський Донець у населеному пункті Трьохізбенка, який також двічі підірвали бойовики. По мосту здійснюється неконтрольований перехід людей через лінію розмежування

-   Зруйнована переправа  між населеним пунктом Лобачеве (підконтрольне уряду України) і села Жовте (підконтрольне так званій ЛНР). Де також здійснюється перехід і перевезення товарів без перепусток і контролю. 

У зв’язку з викладеним у мене, як у керівника військово-цивільної адміністрації, не  залишається іншого виходу, як заборонити до законодавчого вирішення даного питання рух вантажного і автобусного сполучення через єдиний діючий на території Луганської області офіційний пункт пропуску Лисичанськ-Гірське-Золоте-Первомайськ, залишивши тільки рух легких автомобілів (крім мікроавтобусів) і пішоходів. Дані обставини є вимушеними й покликані звернути увагу на нереагування центральних органів виконавчої влади на законні вимоги Луганської обласної військово-цивільної адміністрації, а також дати відповідь на ряд критичних матеріалів які були оприлюднені з даного питання в ЗМІ.

 

 

 повернутись 


 
ЗМІ
10.05.2016

Москаль: Насирову захотелось сменить главу таможни и рейдерским путем захватить всю Закарпатскую область

 

Глава Государственной фискальной службы Украины Роман Насиров давно должен был инициировать изменения в Таможенный кодекс, чтобы прекратить контрабанду сигарет, спрятанных в дрова, заявил изданию"ГОРДОН" закарпатский губернатор Геннадий Москаль.   докладніше 


29.04.2016

Геннадій Москаль: «Якби на Закарпатті було все добре, я б далі працював на Луганщині»

Губернатор Закарпаття розказав про російські провокації та примусову декомунізацію

 

Закарпаття з'являється у новинах ледь не частіше за усі інші регіони України. Саме у цій області усі вулиці Терешкової отримали нові назви, через підтримку першої жінки-космонавта анексії Криму. За гучними перейменуваннями стоїть губернатор області Геннадій Москаль.    докладніше 


05.02.2016

Геннадій Москаль: істерію з сепаратизмом на Закарпатті роздмухує Росія

 

У другій частині інтерв’ю голова Закарпатської обласної адміністрації Геннадій Москаль розповів "Обозревателю" про те, хто і що переправляв контрабандою в Євросоюз, як в європейських борделях з`являються українські повії, чи дійсно на Закарпатті існує загроза сепаратизму та як саме варто повертати Крим і Донбас. Першу частину розмови читайте тут: http://moskal.in.ua/index.php?loc=zmi&news_id=2094   докладніше 


03.02.2016

Геннадій Москаль: бажаючих мене вбити так багато, що "Правий сектор" може не встигнути

 

У січні Закарпаття знову з’явилося у новинних стрічках всіх українських (і не тільки) ЗМІ. Цього разу – через бійку зі стріляниною на курорті Драгобрат за участі бійців "Правого сектора". Резонансні судові засідання, гучні заяви як з боку радикалів, так і з боку керівництва Закарпатської області лише підлили масла у вогонь.    докладніше 


02.01.2016

Геннадій Москаль: «На Луганщині все просто: свій-чужий, а на Закарпатті усе закручено у поросячий хвіст

Три години в машині з головою Закарпатської ОДА

Призначення Геннадія Москаля на посаду голови Закарпатської ОДА після збройних розбірок “Правого сектору” з народним депутатом Михайлом Ланьом за своєю неочікуваністю чимось нагадало призначення Саакашвілі в Одеську область. Закарпаття — вельми специфічний регіон, така собі міні-держава в державі, давно поділена і переділена на клани, що дахують різноманітну контрабанду,— від цигарок до бурштину.    докладніше 




(C) Геннадій МОСКАЛЬ. Розробка сайту: Unique Directions